Morgon eller mitt i natten?

God morgon mina härliga läsare!
Jag är som bekant otroligt morgontrött av mig och när klockan ringde i dag så var jag på vippen att slänga ut den genom fönstret! (Vilket i och för sig hade blivit ännu jobbigare eftersom jag hade blivit tvungen att gå upp då i alla fall!) Hur som helst! Nu är jag uppe och har ätit mannagrynsgröt med kiwi! Mums!
Jag har varit väldigt dålig på att uppdatera denna veckan så jag kanske borde göra en liten kort sammanfattning åt er! (Jag gick ju upp rätt så tidigt typ varje dag för att åka någonstans så jag hann liksom inte)
I måndags åkte jag hem från landet, men så mycket mer spännande hände ju inte!
I tisdags gjorde jag bokstavligen INGENTING! Galet tråkigt hade jag! (Fast träning fram mot kvällskvisten förstås!)
I onsdags åkte jag hem till Carlie och umgicks. Innan vi sammanstrålade till Cactus stannade vi till på "Budofitness" så att jag kunde köpa boxningslindor! Lila är dom och jag prövade dem i går! Mycket behagligare att träna kan man ju lätt påstå!
På Cactus såg vi på "The fighting temptations" med Beyonce (=Hon var förstås med i filmen och tittade INTE på den med oss ;)), åt mat och lekte "sardinen"/baklängeskurragömma! Mycket roligt!
I går var det ju torsdag och då begav sig jag och Linnsan in till Nacka Forum för en heldags shopping!
Jag fyndade ett par beigea shorts från "Garden collection" och en jättefint somrig gul topp :) Jag fick även tag på mina örhängen med blommor som jag blev helt galen över!
Bilder kommer och sedan kommer de även att finnas under den nya kategorin "Shopping"
I dag ska jag också träffa Linnsan och det ska bli riktigt skoj!
Vad ska ni göra denna fredag?
~Goodiebag från Lowe, Jenny, Dante, Molly och Charlie!
Chokladanka, showergel-kiwi, godisnallar & badgrej som doftar choklad och vanilj! :D

~ Mitt fina linne från NewYorker :D


~ Haha, en dålig bild på mina shortsies! ♥
~ Mina bebisar! :D
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0