Nu flyttar jag ...

... ut på balkongen! Sol sol sol sol sol!!!! :D
Jag sitter här och försöker att se vad som står på skärmen (lite svårt eftersom solen reflekteras hela tiden) samtidigt som jag tänkte skriva ett blogginlägg och studera!
På schemat står följande; Bokuppsats och kort kort uppsats om vad jag erbjöd salongen för extra under min APU.
Jag blev just klar med mina en miljon frågor om salongen också! Mycket härligt!


I går kväll gick jag och Flisan ut ett bra tag och strosade runt i härliga Sumpan! Vi fotade och spexade lite och bara njöt av det varma vädret :) En massa snygga bilder blev det i alla fall så ni får se några i dag :)
Sedan när vi kom in kan man ju kanske tro att vi stannade upp och njöt av det sista av helgens och lovets ledighet, men icke! Vi städade ur hela vår garderob!
Det tog ju sin lilla tid och jag ska försöka hitta en förebild så att ni får se skillnaden!
I dag har jag haft min nya gula topp på mig och det verkar ha varit ett bra köp för jag har fått komplimanger :)
Alltid lika trevligt!
Om jag har tid sen så kanske det till och med blir ett litet videoinlägg, men jag vet ju inte vad jag ska prata om!
Helt seriöst, jag kommer att sitta och mumla som en liten upp utan något vettigt att bidra med!
Jag behöver hjälp med ämne! Passa på nu, vad vill ni att jag ska prata om? Ska jag berätta om något från mitt skrivande, kanske läsa en liten snutt, eller är det något annat ni vill veta?
Det var faktiskt några av er läsare som eftersökte videoinlägg så nu får ni engagera er lite! ;)





~ Balkongen = ♥ på våren/sommaren






~ Hihi, Nicole is posing in the sun! Oh yeah!


Kom igen nu med förslag på vad jag ska prata om, annars blir det ingen videoblogg!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0