Påsken <3

Hejsan!
Nu är jag tillbaka från landet och allt vad det var! Känns som ett himla flyg och fläng fram och tillbaka, men det hör ju kanske påsken till? Mycket mysigt var det i alla fall! :D
Jack, min äldsta bror, och hans flickvän Lindah var hemma hos oss på landet och vi hade väldigt roligt!
Det blev lite påskfirande och en lite småbisarr julafton eftersom det var så länge sedan vi träffades.
Jag fick i julklapp ett skitsnyggt rutigt skärp i lite sann rockanda och ett "Melodifestivalenspel" som verkar galet roligt!
Nu i veckan har jag planerat in en del grejer men hoppas ändå ha lite tid för mig själv så att jag inte blir alldeles uppstressad! På lov ska man chilla, hänga med nära och kära och bara leva livet!
Planerat är i alla fall att sammanstråla med Linnsan på torsdag och åka in till Nacka forum för en ordentlig shoppingrunda och mysig lunch på något av deras tusen ställen!
Jag behöver inhandla lite grejer som b.la. bikinis och solglasögon för Egypten och Santorini!
Sedan ska jag på någon mysig kväll med Cactus på onsdag då vi ska se på film och leka sardinen, haha.
Sedan ska jag träffa Carlie-boy någon dag också :)
Glömde jag något nu? Om någon kände sig träffad får ni väl säga till ;)
Nu ska jag måla naglarna och bara pyssla om mig själv :)
Ha det bäst, pussar

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0