Till utlandsresorna - Vill ha!

Hejsan, håller på att söka runt lite på grejer om Egypten och Santorini.
Jag har kommit fram till att jag inte behöver vara speciellt orolig för hajar, men det är ju lättare sagt än gjort!
Dum, dum, dum, dum, dum, dum ...
Hursomhelst, nu letar jag klänningar, skor, bikinis med mer och delar med mig om mina favoriter till er!
VILA Havanni Dress
En galet söt sommarklänning som jag verkligen kan se i Grekland :)
Denna klänningen är ju ett mästerverk! Dessvärre är priset en smärre förmögenhet ...
Jag tycker egentligen inte om ballongklänningar, men den här har fått mig att ändra åsikt!
Mycket gullig á la Timotej
Ännu en skapelse med ett lite för högt pris, men en flicka kan väl få drömma? (A)
Vad kan man säga? Somrig och vacker! En midsomarnattsdröm helt enkelt!:)
Det får räcka för nu!
Vilken/vilka är era favoriter och vart skulle ni välja att bära klänningen?
Den bästa motiveringen vinner en länkning :)
Puss

Kommentarer
Postat av: hilda carneteg

hej, jag undrar på vilken sida du har hittat den andra klänningen (den vita)

jätte tacksam för svar ! :)

2010-04-08 @ 00:47:05
URL: http://hildacarneteg.blogg.se/
Postat av: Nicole

Hejsan Hilda!

Klänning nummer två heter "Alice Dress" och kommer från Lipsy :)



Kram, Nicole!

2010-04-08 @ 22:07:31
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0