A merry merry christmas

Inte mycket till uppdatering i går, men jag var upptagen med min släkt och familj och de går självfallet före bloggen :) Men här kommer lite bilder i alla fall :)
~ Best present ever! Jag och Flisan fick en platt - tv till vårat rum :D Så sjukt läcker! :D ♥ Tack världens bästa mami och papi :D ♥
~ Thé och thé-sil :) "Champagne" och "Myspys" :D Passar mig utmärkt ;)
~ Haha, helt underbara ;) Badskum och tuggummi :) Älskar sånt här!
~ Fick ett jättefint smycke av Lowe och Jenny med familj :D ♥ Designat av Laila Bagge :)
~ Dantes första jul :) Såg på Kalle Ankas jul på golvet med pappa :) ♥
~ Dante och gammelmormor :) ♥
Hoppas att ni hade en fin jul med mycket kärlek och många paket! ♥ I know I had :)
Fler bilder på julklappar o.s.v. kommer upp sen :) (Glömde fota jättefina torgvantar som jag fick av Flisan och läckra skinnhandskar med detaljer som jag fick av mami och papi :D ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0