And so the hunt goes on...

Det blev ingen kamera igår, de hade ju bara Megamarket där vi var och de kändes ärligt talat inte så seriösa... Vill inte komma hem och upptäcka att jag har slängt ut en massa pengar på något som inte fungerar som jag vill.
Så i dag ska jag istället med mami och papi till några butiker och kolla vidare :) Stina följer med och sedan får vi skjuts av papi till Rose där vi ska sova över :D Jag fick ett mystiskt sms om att jag skulle ha med mig träningskläder, men hon vägrar svara på vad vi ska ha dem till, haha. Hoppas hon inte planerar att vi ska springa marathon eller nåt för jag håller på att bli förkyld igen... ;) Men jag tror att jag har mina aningar ;)
~ Vad för kamera ska man ha? Har inte riktigt bestämt mig än... Några tips? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0