Hehe, just one more bag...

Tja tja!
Haha, jag kan bara inte sluta använda denna underbara hälsningsfras som Daniel från ung och bortskämd gjorde välkänt. Helt enkelt klockrent! :D
I dag åkte jag och Stina in till kista och blev kvar där liiiite längre än tänkt och hade det supermys! Jag hittade det jag kom dit för (två saker åt mamma) och även en dipliner och ett skitsnyggt blått nagellack som jag har trånat efter länge! Älskar presentkort, hihi ;)
När jag kom hem låg också FRIDA och väntade på sängen :) Tror att det var sista numret på min prenumeration, känns lite sorgligt att lägga den tidningen bakom sig efter alla härliga år, men man märker ju att den riktar sig till yngre tjejer. Nåja, tack för många fina stunder och välkommen in COSMOPOLITAN :D
Nu ska jag skriva lite fler blogginlägg (hittade usb-sladden till slut så bilder kommer också!) och se på bingolotto uppersittarkväll, haha ;) Jultradition här :) (Jag ska även se vampire diaries så fort det läggs upp på tv6.se :)
Puss och god jul om ni inte kollar in här imorgon :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0