Hemligheten bakom ett unikt utseende

Jag ville bara tipsa er om en sak då jag ser så många ute på stan som ser lite tråkiga ut såhär till de lite kallare årstiderna då det är svårare att sticka ut och se sådär awesome ut i sin vinterjacka.
Så jag tänkte avslöja the big secret. Inte svårt alls egentligen när man väl har lärt sig behärska den. Hemligheten stavas Färgstjärnan.
Vad är det då? Jo, det är precis vad det låter som; en stjärna vars motsatta färger tar ut varandra och även lyfter fram. Skitbra och väldigt enkelt.
Här är färgstjärnan!
Och om ni då vill lyfta fram era ögonfärger till exempel och på så vis även skapa lite kontraster så tänk motsatt stjärnspets! Har ni blå ögon, välj en färg med lite orange eller guldiga toner. Jag menar inte att ni ska se ut som pippi (om ni inte vill förstås ;) ) men jag till exempel har nu en guldaktig hårfärg och märkte igår att den lyfter fram mina blåa ögon jättefint och kom då på varför :) Har ni gröna ögon, satsa på röda nyanser.
Brunt är lite klurigare, men jag tycker personligen att det är superfint att välja en riktigt chokladbrun färg! Brunt och brunt är väldigt snyggt :)
Hoppas ni förstod vad jag babblade om, annars kan ni bara kommentera eller maila mig så ska jag förklara vidare :) Mailadress; [email protected]
Puss!
~ Guld till blå ögon :) Förstår ni vad jag menar nu? :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0