I love the night

God natt!
Haha, nu menar jag inte som "hej då", men man säger ju "god morgon", så då kan man väl säga "god natt också"?
Okej, om det var någon som förstod det där så är ni välkomna att förklara det för mig, haha.
Tänkte bara skriva ett kort litet inlägg om morgondagens planer. :)
Jag vill ju köpa min kamera, glömsk som jag är så glömde jag säga till i dag och nu går den inte att beställa längre! Alltså får jag helt enkelt ta och åka in till stan eller Bromma i morgon... Hmm... Behöver i och för sig ändå byta min tröja som jag köpte på H&M och senare fann ett hål i :)
Nu har jag eventuellt lite planer inför nyår också :D Det är ju alltid nice! Även om jag älskar att vara hemma och bara mysa med min älskade familj så är det klart att jag uppskattar lite party ibland också ;)

Bjuder på några riktiga sötisar eftersom jag bara älskar rasen border collie :) När jag flyttar hemifrån ska jag definitivt ha en sån här sötnos om jag har tid med jobb och sånt!  ♥
~ Världens sötaste hundras :) ♥ Speciellt de gråmelerade :) ♥
Puss! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0