Jakten på den perfekta kameran

Japp!
Nu ska vi strax iväg med Lowe och Jenny (jag och Felicia) till Nacka Forum för att kolla runt lite i butikerna :) Jag tycker egentligen inte om mellandagsrean eftersom det är så galet då. Folk är riktigt pinsamma ibland när de springer omkring och rycker och sliter i grejor, men jag är alltid öppen för lite shopping och dessutom ska jag hursomhelst köpa en systemkamera :D Äntligen!
Fick massa pengar i julklapp och så har jag lagt undan en del så det förtjänar jag :D
Åh vad jag längtar efter att få åka bort lite till solen ... Snön är jättevacker och så - från insidan - men nu räcker det, haha. Är det bara jag som brukar undra varför jag bor i Sverige för? Jag ska flytta till en liten grekisk paradisö och gifta mig med en av de vackra grekiska pojkarna :D
Puss! ♥
~ Dante var jätteglad över sina fina julklappar igår :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0