Pipparkaksbak!

Hejsan!
I dag blev jag väckt klockan tolv av mamma och Felicia som kommer in och frågar om jag vill göra pepparkakor!
När mamma precis hade gått igen så ropade jag på henne;
"Mamma..."
"Ja?"
"Du är dum..."
"DU är dum."

Haha, älskar min familj ♥ Jag och mamma har börjat säga så där för ett tag sen då jag tog upp att de sa så i saltkråkan :) Väldigt roligt :)
Hur som helst har jag bakat pepparkakor hela dagen! Fick ångest när det var dags för träning för jag ville inte riktigt slita mig från julbaket trots att jag verkligen vill köra ett hårt pass! Jag kompromissade och gick till den andra gruppens träning som har under mig, men det var ganska onödigt ärligt talat... Väldigt mycket för enkelt för mig, kändes mer som en uppvärmning... Haha, antar att man har blivit duktigare än man tror :D
Massa pepparkakor blev det i alla fall och jag uppfann pipparkakor tillsammans med Flisan!
Gjorde jättefina snoppar som mamma var sådär lagom glad över, men vadå? Det är ju bara jul en gång om året ;)
~ Kreativt tänkande!
~ Sen skärpte vi oss. Titta bara!
~ Ingredienser till Rocky road och slutresultat (bland annat) :) Världens godaste julgodis!
~ Smält choklad!
~ Husmor Nicole med träsleven i högsta hugg!
~ Såklart kan man inte baka utan att posa lite ;)
Puss på er! ♥

Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-12-20 @ 12:50:12
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0