Two days off

Yes yes yes!
Hejsan! Jag har faktiskt varit uppe sedan kvart över åtta, tro det eller ej, och sysselsatt mig med att bland annat käka frulle och tittat på Kenza och Tyra show. Big fan, haha. Nej, men seriöst, det är ett grymt program och tjejerna är så himla duktiga och verkar verkligen vara helt underbara personer :) Hade velat träffa dem i morgon, men jag ska ju till landet... Jaja, det blir mys det med :D
Snart ska jag käka lite lunch, men efter det tänkte jag dra in till stan en sväng och kolla lite i affärer eftersom jag är ledig i dag (och dessutom på måndag!) :D Är ute efter ett jättesött halsband och ett linne med bar rygg :) Någon som vet vart de finns? :)
För er som är intresserade kan jag säga att modevisningen var så jävla grym i går! Inte jättemycket folk, men ändå! Det var seriöst det läskigaste och typ roligaste jag någonsin har gjort! (Näst efter Tokio Hotel konserten) :) Jag råkade komma lite sent eftersom jag både skulle hinna styla Amanda och bli stylad på 2 och ½ timme! Jag vet inte om ni fattar hur lite tid det är? Det är typ vad det tog för mig att fixa henne inför älvsjö varje morgon, men det gick faktiskt jättebra! :) Jag fick massa beröm om att det såg väldigt proffsigt ut och att jag var skitsnygg, etc, och det är ju alltid kul såklart :) Det var verkligen en kick för självförtroendet, för även om mitt är väldigt bra så tror jag att jag har en del tvivel om mig själv också, och det var bara så skönt att få peka finger åt dem, haha.  Bilder kommer in som småningom , ska försöka hinna med det innan jag drar till landet, men gör jag inte det så kommer de upp på söndag; andra advent! :D
Puss!
~ Okej, en bild kan jag väl bjuda på så länge ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0