Konstig dröm?

God morgon alla fina läsare!
Jag börjar ju riktigt sent idag, så jag tänkte göra en mysig frukost och bara chilla lite :)
En ordentlig hårstyling hade jag tänkt hinna med också, men min fantasi sover fortfarande sött i min säng!
Jag hade en jättekonstig dröm, fast i själva verket var den kanske inte så konstig? Den var däremot väldigt förvirrande...
Det handlade om att jag var kär i en av mina killkompisar och att vi blev tillsammans, men även om det i sig inte låter speciellt udda så var det det! Kan inte sätta fingret på varför ... Hmm ... Fast det var ju bara en dröm.
Igår var det kör och Cactus, och det är ju alltid roligt!
Vi sjöng "Let's give 'em something to talk about" och "Black or white". Superkul med lite modernare låtar också! Jag älskar soundet på den första eftersom vi sjunger 3-stämmigt och det kommer att låta helt super när vi är klara! :)
Puss <3 Ha en fin dag och kom gärna förbi på öppet hus som S:T Martins har idag :) Jag kommer att vara där och styla Flisan så det är bara att komma fram och hälsa!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0