Snabba cash

Hejsan!
Filmen var ganska bra får jag väl säga!
Något lång och lite förvirrande ibland kanske, men jag tyckte att den var bra!
Dock lite väl mycket pang pang och blod ibland kanske ...
Men den är absolut sevärd så den tycker jag att ni ska gå och kika på med era nära och kära!
Vi hade dubbelstolar som man satt två och två i :) Roligt, men jag kan avslöja att det är något obekvämt för ryggen!
Haha, i början visades en trailer för någon ny läskig film med Leo DiCaprio så jag satt och tittade bakom mig hela tiden ;) Sedan satte sig en snubbe där och jag var övertygad om att han var jätteläskig under hela filmen och hoppade högt så fort han rörde sig, men han var så snäll så! Haha ...
Nu äter jag glass (hihi, jag kom just på att det har blivit ganska mycket sötsaker i helgen, men man får unna sig sånt ibland också!), vilket är väldigt skönt för halsen som fortfarande gör ont.
Hoppas att det blir bra till imorgon så jag inte behöver stanna hemma! Tycker inte om att missa saker!
Det blir i alla fall en lugn dag imorgon med datakunskap hela förmiddagen där jag ska jobba med mitt (dumma!) power point arbete, lunch och därefter idrott där vi ska ha ergonomi :) = jag kan ta det lite lugnt!
Nu ska jag bädda sängen och sedan kanske krypa ner i badet med New Moon :)
Pussar <3
(Juste! Jag har lärt mig att spela "Storm" med Lifehouse på gitarren :D Stolt!)

Kommentarer
Postat av: niccsosweet fan!

var är videobloggen????????????????????????? :'( jag väääääntar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-08 @ 16:38:32
Postat av: Nicole

Hejsan!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så blir det något knas med ljudet när jag försöker spela in på mobilen och med kameran går det inte att lägga upp på youtube! Måste därför tyvärr lägga det på hyllan ett tag!



Kram!

2010-02-08 @ 20:51:22
URL: http://niccsosweet.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0