Snart är det fredagsmys!

God afton!
Idag har varit en ganska bra dag!
Tyvärr verkar det som om jag har fått något slags eksem i ansiktet ... Jag tror att det kan vara för att jag är väldigt torr just på kinderna och den bästa medicinen mot det stavas nog inte foundation ... Hmm ...
Nåväl, det är bara en liten utbuktning som inte syns på långt håll, så det är inte någon större fara!
Har smörjt in mig med lite idomin salva också, så vi får hoppas att det hjälper!
Värre är det med stackars Kenza som har fått nässelutslag över hela kroppen :( Krya på dig!
Idag blir det träning för första gången på en vecka också! Det ska bli roligt!
Känner mig inte så jättetaggad just nu, men det brukar bli bättre när jag väl kommit dit!
Det var något mer jag hade tänkt berätta, men så glömde jag det igen! Attans då!
Hursomhelst så var det roligt på Cactus + kör som vanligt :) Vi hade mycket intressanta diskussioner kan man väl säga ... Haha ...
Jag hade tänkt gå förbi Åhléns efter skolan, men sedan glömde jag bort det och upptäckte inte att jag var på väg åt fel håll förrän jag hade kommit en bit, och då orkade jag inte vända. Disan hade ändå dragit över så det var nog bra att jag gick hem direkt!
Har tänkt fixa naglarna med en ny designa À la alla hjärtans dag! Mycket roligt!
La jag förresten ut min designt med twilight? Det kanske jag aldrig gjorde! Fy på mig!
Ny design planeras för övrigt också till Tokio Hotel och den är i stort sett klar så det ska bli spännande att se om jag lyckas utföra mina ibland så krångliga kreationer!
~ Hihi, jag känner mig glad idag!


~ En lite annorlunda dagens outfit?


~ Hihi, nej jag skojade bara! Här är den riktiga!

Outfit:

Linne från Gina tricot (What remains is the future)
Kjol med rutor från Bik bok
Tights (lite tjockare än vanliga=super när det är kallt som det är nu!) från H&M
Grå benvärmare från Bik bok eller Gina
(Har även ett vitt enkelt linne från H&M under det översta linnet då det är lite genomskinligt)


~ Hihi, jag är väldigt trött idag!



Pussar <3


Juste, undrar några hur mina fina nya armband ser ut?


Jag bara älskar det!


Och här är även linnet som jag har tjatat ut er om! :D Mina favvisar i garderoben just nu!


Puss <3





Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0