By Grace

Hejsan!
Just nu sitter jag och Flisan på min säng och håller på och larvar oss. (Eller rättare sagt; hon larvar sig och jag hakar på i rent försvar :P)
Mycket underhållande! Fast jag blir klängd på, haha.
Idag på gudstjänsten så sjöng By Grace för oss och det var väldigt vackert! Jag längtar själv till onsdag då jag får sjunga i vår kör (som förresten har en grupp på facbook nu!) igen :)



Jag har bestämt mig för att inte prata eller tänka på killar, i den mån det är möjligt, och bara vänta på att det ska fixa sig av sig självt! Är det inte så det sägs? Det är först när man slutar leta som man hittar honom. Vi får väl se!


Jag hade egentligen inte så mycket att säga från början, men jag får väl önska er en fortsatt trevlig kväll!
Flisan hälsar :) <3


Juste, tycker ni att rätt person vann Robinson igår? (Ja, jag tittar på Robinson, Let's Dance, Idol etc. :P)
Han var en värdig vinnare enligt mig!




Puss o kram, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0