Min början av veckan

Hejsan!
Denna veckan, den nya veckan på året, har jag haft något att göra varje dag, vilket är mycket uppskattat :)
Inte så roligt att bara sitta hemma och uggla när det är lov!
I måndags åkte jag in till djurmässan i kista med Flisan och det var verkligen superkul!
Det fanns jättefina djur att kela med och titta på och speciellt tyckte jag om agilityn :D
En mycket lyckad dag med min fina, roliga, underbara syster :D <3
Igår, tisdag, åkte jag till Carl i Stureby där vi till en början hade väldiga problem med att komma på vad vi skulle göra, men jag tycker att "vi" lyckades ganska bra ändå till slut. Jag var nog inte till så jättestor hjälp är jag rädd eftersom jag ständigt upprepade "Det är ditt hus, du får välja" :P Förlåt (A)
Något säger mig att jag kommer få igen rejält om han kommer hem till mig!
Men det var faktiskt också en väldigt lyckad dag. Jag hade superkul och Carl är en helt underbar kompis!
Slutligen idag då.
Jag var inne i stan och såg på bio med Karro, Lenita och Ellinore :) Det blev "Trubbel i paradiset" som faktiskt var väldigt bra! Den vill jag verkligen rekommendera till alla som tycker om komedier.
Efter att ha fått oss ett riktigt gott skratt gick vi till kungshallen (visst var det så?:P) och åt middag. För min del blev det kycklingspätt :) Mums!
Vi satt kvar och pratade tills vi upptäckte att klockan var åtta och då var det dags att åka hem. Mycket roligt det med :)
Imorgon är det tänkt att jag ska klippa av Simons långa hår! Roligt för mig med lite träning, men jag vet somliga som inte tycker att det är lika roligt :P Sorry Carl (A)
Vi får väl se om morgonagen blir lika lyckad som de övriga dagarna :)
Pussar o kramar, Nicole <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0