Solna med Flisan och Madde

Hejsan :)
Först vill jag börja med att tacka alla igen för kommentarer om fin header o.s.v.
Det är min syssling som har gjort den så hon får ta åt sig äran ;)
Idag har jag varit i Solna Centrum med Flisan och hennes kompis Madde.
Det var väldigt roligt och jag hittade två par tights och ett jättefint rosa, stort, skrivhäfte :)
Jag tänker göra en "Bloggbok" som ska fungera ungefär som en blogg, fast lite mer privat eftersom alla kan läsa vad jag skriver här. Somliga saker vill man ju inte att alla ska veta ;)
Igår var jag uppe i vår dojo (träningslokal för kampsport) i tro om att vi skulle ha vår första träning för terminen, men icke då! Den börjar ju självklart inte förrän imorgon, så jag tränade själv istället :)
Bara en halvtimme ungefär, men det är ju alltid något! Lite träningsvärk i armarna känner jag av i alla fall, och det blev några riktigt fina sår på händerna också ...
Imorgon är sista lediga dagen för mig och då måste jag läsa färdigt en bok, jobba på en powerpoint presentation och skriva lite i vår "grammar-bok". Bättre det än att bara sitta och löka i alla fall!
På onsdag blir det lite mjukstart eftersom jag bara har tre lektioner; Engelska, matte och sedan avslutas dagen med svenska. Alla tre ämnen som jag tycker om :)
Inget nytt från Bonniers, både bra och dåligt.
Inga nyheter är bra nyheter heter det va? Men jag börjar bli lite otålig ... Hoppas på positivt besked bara!
Stackars lilla Beckham börjar bli riktigt gammal :( Han vinglar och trillar, stackars liten <3
(För er som inte ritkgit förstår vad jag pratar om så är Beckham vår hamster)
(Favorit i repris :D)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0