"Är det rooooligt?"

Hejsan alla summerlovers därute!
Jag har haft ett väldigt långt uppbrott på min blogg eftersom jag har jobbat hela dagarna och när jag väl har kommit hem så har det inte funnits ork kvar helt enkelt! Men ni har inte missat speciellt mycket, förutom en hel del grymma bilder som jag måste föra över till datorn snart! Är hos farmor och farfar nu så jag kan inte göra det här! Men vad har hänt då? Om man skulle försöka dra ihop en kort resumé ...


Jag har jobbat som sagt och mitt jobb är i kommunen som parkförvaltare, vilket är ett finare ord för en som plockar skräp och rensar ogräs i stort sett ;) Haha. Men det ger rätt ordentligt med klirr i kassan, så det är det värt trots att jag som är så otroligt morgontrött och dessutom råkar vara en riktig nattuggla (=ingen bra kombination när man måste upp tidigt...) måste upp klockan 06.00! Galet ...
Men jag har jobbat dels med underbara Linda som jag har lärt känna nu i sommar och dessutom Jempa som jag kände lite innan men som nu är min andra hälft ;) Haha.
Den bästa kommentaren jag har fått höra under mina fyra veckor (som slutar imorgon!!!!) är nog "Är det rooooligt?" och man tänker för sig själv; Ja men absolut! Jag tänker jobba gratis nästa år! Haha, vad säger man?

I dag har jag inhandlat ett par nya skor som går i vitt med miniblommor på i olika rosa nyanser! Det är typ sneakers fast rätt låga och helt underbara! Längtar tills jag får visa er!

I morgon ska jag ner till Kalmar med familjen och träffa Jack och Lindah! Underbart härlig helg ser jag fram emot och dessutom viskade en liten fågel i mitt öra att det finns en del shopping där :D Det passar väl bra nu när jag har tänat i hop en massa pengar? (A)

 

Nej, nu ska jag återgå till att vara lite social, men håll utkik efter ytterligare en uppdatering snart!

Puss! ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0