Take a bow

Hejsan!
Guess who's back?!
Japp, så har man klarat av andra veckan då! Härligt! Synd bara att Linda slutade i dag, men jag har Jempa kvar i alla fall :) Det känns ändå helt okej att jobba; sol, motion och glass ;) Bästa kombinationen!
Jag har en massa bilder från veckan, men de kan jag inte visa nu eftersom vår internetuppkoppling på landet inte tillåter att man laddar upp bilder, men så vitt jag vet stannar datorn hemma hos mig nästa vecka så då blir det ändring på den saken, haha! ;)
Måste bara tacka min älskade lillasyster som åtminstone gav er ett inlägg att läsa medan jag var borta!
Vad skulle jag göra utan dig lillasyster? Älskar dig mest! ♥
Jag vet inte riktigt vad jag ska börja med att berätta, har väl inte hänt så mycket mer än att Carlie var hemma hos mig. Lyckad klippning (eller? ;) ) och lyckad kväll med någon sorts thaimat med nudlar som jag gjorde och glass med varma hallon till efterrätt :) Mums!
Sedan har jag klippt Linda och hennes kompis också och det blev bra det med!
Nu ska jag äntligen få skriva på min bok och kolla min mail!
Ha en underbar sommarhelg nu kära läsare! Ni betyder :)
SommarPuss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0