Back from the dead

Hejsan!
Nu är Nicole tillbaka från de döda! :D
Något förkyld, men i tillräckligt gott skick för lite fredagsshopping imorgon i stan :)
Ska möta upp Rosie runt halv tre så innan dess får jag väl roa mig bäst jag kan på egen hand, haha! Ska som bekant titta in hos Coco i hennes affär och byta min ring och förmodligen kommer jag hem med en ny liten darling ;)
Sedan ska jag till landet eftersom jag känner att jag borde vila ut i helgen och inte vara hemma och stanna uppe hela natten (A) Vill vara på topp inför Santorini resan!
På söndag blir det nationaldagsfirande med bästa vännerna dock :) Så är det bara! ♥
~ She's back!
~ Mitt arbete på bild och form lektionen, haha
~ Från vårmarknaden! We like!♥
~ Haha, förlåt jag var tvungen! Internskämt som MICKE borde förstå ;)
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0