Backpacker!

Hejsan!
Jajamen! Om en vecka ger jag och Stina oss iväg för att klättra i bergen, stångas med bergsgetter, äter äkta grekisk youghurt och allt vad det är tänk att man ska göra i Grekland! ;) Jag har taggat ordentligt i dag genom att köpa en ryggsäck! Jag trodde aldrig att den dagen skulle komma, men jag måste erkänna att det känns härligt att veta att jag slipper åka på upptäcktsfärd med handväska, haha! Den är i alla fall skitsnygg och jag älskar den redan!
(Såklart åker mina älsklingsväskor med i resväskan i stället, för jag tänker INTE gå ut och dansa med en rygga ... hehe) Bild kommer här nedan!
Sedan köpte jag en Bodyscrub också :D Planerar att inte flagna lika mycket den här gången! En mycket trevlig eftermiddag hur som helst och jag hade bara någon halvtimmes datakunskap där jag fick reda på att jag har fått MVG :D Vi disskuterade matte-problemet också och han sa att om jag får MVG på nationella del 1 på onsdag så har jag mitt MVG, men annars har jag kämpat otroligt bra i alla fall! Härligt!
Nu har jag en hel hög med mina sista skolinlämningar och prov för ettan som jag måste ta itu med! Puss!♥
~ Väska från EVEREST köpt på Stadium för 299 :-
~ Haha, tagga!!!!
~ Nivea Creme Peeling kostar 50 :-
Sedan shoppade jag även lite i fredags med Rose (A) Hittade en jättesöt vit tröja från Vero Moda :)
Innan jag mötte upp Rosie så åkte jag själv in till Cocos butik där jag bytte min ring och köpte världens finaste armband som jag har velat ha jättelänge :) Jag hade tur, det här var det sista exemplaret de hade ;)
~ Det var Felicia som tog bilden, så skyll på henne för att mitt ansikte ser suddigt ut ;)
Älska tröjan!
~ Hilf mir fliegen armbandet som jag har hyllat så mycket har äntligen hittat hem till Mami! ♥
Och så här fin är den nya ringen som inte är "trasig" :)
~ Jag och Coco :) Så himla härlig och trevlig! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0