Hemma från Santorini!

Hejsan alla sötnosar!
Jag förstår inte att så många fortsatte kolla in min blogg trots att jag var utomlands, men det tackar jag för :D
Det var en helt underbar semester med allt vad det innebar! Vi red åsna uppför ett gigantiskt berg utan att någon höll i dem, besökte typ alla städer som finns i Santorini, shoppade, var uppe på vulkaner, snorklade, har blivit brun som en pepparkaka och så vidare! Mycket roligt och jag ska lägga upp så mycket bilder att ni ångrar att ni frågade efter det, men det kommer lite i taget ;)
Jag har även tatuerat mig och så har jag fått två nya tillskott till garderoben från mamma som jag vill visa upp!
Luta er tillbaka och njut!
~ Vackra Fira!
~ Moussaka som vi åt en dag :D Mycket gott!
~ Ja ... jag önskar att jag kunde säga vad jag håller på med, men jag har faktiskt ingen aning ;)
~ Utomhus bio i eller strax utanför staden Kamari där vi bodde :) Vi såg på Bounty Hunter med Jennifer Aniston och Gerard Buttler :) Det var en riktigt gullig film måste jag säga!
~ Världens godaste Crêpe med chokladfyllning och jordgubbar :D ♥
~ Haha, det roliga är att vi precis innan bilden togs hade gått hur jäkla långt som helst uppför ett berg som tydligen var en vulkan ... haha, jag såg då ingen lava! Jag var helt övertygad om att man skulle se det, men det var mer ett gigantiskt berg med några stora hål här och där, hihi!
~ En krater! Det var faktiskt väldigt fint där uppe, men lite besviken var jag nog på att jag inte såg någon lava!
~ En åsna :)
~ Jag i solnedgången i Oia :) Älskar den bilden!
~ Haha, ett par hamnade precis framför oss, ser det inte gulligt ut? :)
~ Så här mycket folk var det som tittade på solnedgången! Och alla syns inte ens på den här bilden! Det var så otroligt fint för när solen precis gick ner så började alla att klappa händerna och busvissla :)
~ Våffla med fruktsallad och jordgubbsglass :) Mums!
~ Haha, vi försökte få till en hoppbild och till slut lyckades vi!
~ Här ser ni min tatuering på avstånd också :)
~ Den här bilden älskar jag också :) Stina är fotografen ;)
Det var min semester i kort format :) Mer bilder kommer senare :)
Pussar!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0