Shopping i Santorini

Här kommer bilder på allt jag köpte :)
~ Mitt halsband :) Det stod en snubbe och gjorde de här på två minuter av någon sorts jättestark ståltråd :)
Älska namnhalsband!
~ Radband med bruna pärlor och silverkors :)
~ Ett armband med massa helgon och grejor :)
~ Köpte Sarah Jessica Parkers nya parfym NYC på planet :) Älska! Sommarfavorit!♥
~ Haha, nu kan man ju undra varför man köper en stiftblyertspenna och blyerts när man åker till Santorini, men det finns en förklaring till allt! Vi var i den lilla lilla staden Emborion (inte mycket att se ärligt talat, men kul att ha varit där) och där såg jag detta jättebilligt. Jag har tjatat på alllt och alla om att jag vill ha en just sådan här penna och så hittar jag en! I Emborion av alla ställen! Haha, jag var ju bara tvungen att köpa den ;)
~ Min nya sarrong som jag älskar jättemycket!!!! :D ♥
~ Min nya Maxi-klänning som jag också älskar jättemycket! Så himla gullig!♥
~ Hårband som jag var tvungen att köpa eftersom jag brände min hårbotten så det nästan blev sår :/ Jag var faktiskt ganska söt i den ;)
~ The short second life of Bree Tanner av Steph :D Den var lite billigare där och jag hade ändå tänkt köpa den på engelska :D Älska älska älska!♥
~  Någon slags naturgodis med sesamfrön, sesam och jordnötter, sesam och mandel och sesam och blandade nötter :) Smarrigt!
~ En strandväska med texten "Santorini" :)
Juste, för er som undrar så står det "An Deiner Seite" på min tatuering och det är tyska för "Vid Din Sida". Den symboliserar tre viktiga saker i mitt liv: Tokio Hotel eftersom det är en låt av dem, musiken eftersom det är en låt och kristendomen eftersom det alltid kommer att finnas någon där vid min sida :) Självklart kan man även säga att den symboliserar min familj också :) ♥
Natti! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0