What's up?

Hejsan!
Fortfarande hemma med jobbig förkylning :( Usch, vad irriterande!
Vet ni att coolstuff.se ger ut en liten goodiebag till alla som länkar till deras nya kategorier på sin blogg?
Superroligt tycker jag! Jag gillade speciellt den som kallades födelsedagspresent eftersom jag har så himla svårt för att komma på vad jag ska köpa till folk... haha.
Men vad har hänt ute i friska luften? Jag hörde att det var väldigt varmt ute i dag och det svider ärligt talat lite ... haha! Men gissa vilka som har biljetter till årets Twilight saga night? Japp! Rätt gissat!
Jag går med Stina, Linnsan, Rosie och Carlie :) Så kul!
Är det några andra som ska gå och ska ni i så fall klä ut er? ;)
Puss!♥

Kommentarer
Postat av: Ida

sv; m,ja det beror ju helt på vart du bor:) jag bor ju i luleå! boru i närheten kan vi nog fixa:P

2010-06-02 @ 12:01:03
URL: http://iddlapiddla.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0