Bilder från konserten!

Hej och hå!
Nu kommer bilderna från Tokio Hotel konserten! :D (Det var svårt att få bra kvalitét på bilderna eftersom kameran vi hade med inte tålde så mycket rörelser!)
(Klicka på alla små bilder för större format!)
Juste, jag kom på att jag hade glömt en viktig detalj från konsertens alla höjdpunkter!
Under "Zoom" så kom Bill och Tom upp ur scengolvet med Tom sittandes vid en flygel som senare fattade eld :) Jättefint var det att få se bara tvillingarna framföra en låt som de brukar göra! Skrev jag förresten att Tom och Georg hade en varsin synt också som användes främst vid "Human connect to human"?
Hur som helst, här kommer några få bilder så länge!
~ Publiken var otroligt taggad redan innan showen och vi väntade alla på att äntligen få se våra största idoler uppträda i Sverige för första gången!
~ Ridån drogs ner och detta är vad som fanns bakom!
~ Efter inte alltför länge delar den massiva metallbollen på sig (förlåt men jag vet inte hur jag ska förklara den bättre)
~ Och detta är vilka som kom ut springandes ur bollen! Älsklingen Tom! <3
~ Och fina Georg såklart!
~ Hihi, ännu en bild på Tom! (Men det är faktiskt Bill som är min favorit, tro det eller ej! Tom kommer strax efter och de andra killarna bara lite därefter :))
~ Gustav dyker upp på trummorna och älsklingen Bill springer fram! :D <3
~ En bild från skärmen så att man ser lite bättre :) Kameran fungerade ju lite sådär trots att vi stod nära!
~ :D
~ Otroligt coolt inledningsnummer!
~ Den svenska publiken är bäst (och galnast) !
~ Bills alla olika outfits var otroligt häftiga och snygga!
~ Det är synd att man inte ser så mycket av denna bilden för det var så otroligt vackert när Bill och Tom kommer upp från scengolvet med Tom sittandes vid en flygel :) "Zoom" var låten! Sedan började det ju brinna på pianot också (planerat!) och det var fin-fint!



Fler bilder lär dyka upp lite senare! Så länge kan ni gotta er åt dessa!
Puss <3

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0