Dag 3 i sportlovsschemat!

Hejsan!
Nu har jag återvänt från de döda! ;)
Det var en supermysig och rolig sleepover fast jag var galet trött igår då vi inte gick och lade oss före halv fem på morgonen ... Sedan gick vi upp halv tio så det blev ju bara fem timmars sömn!
Idag är jag i alla fall lite mer utvilad :D
Igår, trots min trötthet, gick jag på träningen och det var ganska roligt, men under en vattenpaus när jag skulle med Claudia och Ebba ut till vattenkranen så råkade jag trampa in en bit glas i foten... Aj!
Som tur var fick jag ut den direkt så att jag kunde tejpa och sedan köra igång igen!
Alla som är förvånade över att det var just jag som skadade mig räcker upp en hand? Ingen? Näe, jag trodde väl det! Efter träningen satt jag och diskuterade en sak med Claudia och Ebba och gick sedan för att prata med Mats som hade börjat uppvärmningen med den andra gruppen. Det slutade med att jag körde deras pass också!
Så nu har jag ganska så ont i kroppen, men jag ser fram emot dag tre i schemat!
Det är sleepover med my girls som gäller! <3 Har inte träffat två av dem på evigheter så det ska bli superkul!
Rosalie, Rosie och Pricken! :D
Vi ska in till stan halv två förr att gå på bio och shoppa och sedan drar vi hem till Stina för en helkväll!
Imorgon ska jag försöka hinna hem i skaplig tid och sedan träffa Carl innan det är dags för den galet efterlängtade Tokio Hotel konserten!!!!!! :D
Är det några av er läsare som ska dit också? I så fall ses vi där!
Nu ska jag käka lite och försöka hinna måla naglarna i vacker Tokio Hotel design!
Pussar! <3
P.S, bilder från lovet kommer att läggas in lite senare!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0