I <3 Mormor!

Hejsan!
Jag har nyss kommit hem efter en kväll hos mormor med familjen :)
Lika mysigt som vanligt och vi fick jättegod lasagne och fika :)
"Jag" har också kommit på vem som skickade presentkortet på en film till mig, det var Charlotte Perrelli, så tack så mycket säger jag!
Har läst ut New Moon så jag ska börja på Eclipse nu :) Mycket roligt eftersom jag bara har läst den en gång innan och då på svenska, så det ska bli mycket spännande att se hur det artar sig!
Nu ska jag skriva färdigt en uppsats och kanske krypa ner i badet och läsa lite om jag hinner :)
Puss <3
(Det blir tyvärr ingen bild i dag för jag orkar inte hålla på och lägga in nu :P)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0