Jag är världens stoltaste faster! <3

Hejsan!
Nu har jag fått klartecken och kan äntligen berätta att den 9:e mars blev jag faster åt underbara lilla Dante!
Vi var över hos Lowe och Jenny idag och fick hålla honom :) Helt fantastisk! Och så liten att jag blev alldeles chockad!
Sedan berättade de att de vill att jag ska bli gudmor åt honom! Jag blev så glad att jag nästan började gråta! Det betyder verkligen jättemycket för mig! Åh vad fantastiskt glad jag är nu!
Här kommer en bild på det lilla underverket!
~ Jag och Dante
~ Mamma, Pappa och Flisan håller honom. (Lowe blev lite suddig på den sista bilden)
Puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Lowe & Jenny

och han är överlycklig för sin underbara blivande Gudmor! Puss och kram

2010-03-15 @ 13:05:44

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0