Me likei!!

Hejsan!
Idag var det första dagen på jobbet och det var väldigt roligt (som vanligt)!
Jag upptäckte till min stora förtjusning att de har hängt upp och ramat in uppsatsen jag skrev om dem och salongen sist! Hur fantastiskt glad blir man inte då?
Jag upptäckte igår bland alla gamla prylar en bok av Mia Törnblom som heter "Självkänsla nu". En otroligt bra bok! Låt oss tala klarspråk nu, girls and boys, alla har vi väl våra stunder av tvivel? Och vad vore inte bättre än en bok som hjälper oss att få ordning på de lite mindre glada tankarna? Den finns!
Jag har bara läst några sidor, men i dag är jag faktiskt mycket gladare än i går och jag har kommit på mig själv med att nästan bara tänka positiva tankar! Mer självsäker har jag varit också och det har inte varit några problem med att prata med kunderna! Tror att det har märkts på mig också!

Jag har också varit på utvecklingssamtal i skolan med pappa och det var bara positiva saker att höra :D
Jag är mycket mycket glad! :D
I morgon kommer jag förmodligen att strunta i att vara med på rundan i elevskyddsombudsgrejsen eftersom jag har en näst intill identisk uppgift i alla fall. Dessutom var det inte så många som dök upp, så det är vad jag tänker att göra!
Jag har lite andra saker att skriva om också, så som en "hissa och dissa lista" och "dagens outfit", men eftersom de ska in på en varsin flik så tar vi två separata inlägg :)
Ha det så bra! <3

Kommentarer
Postat av: Fanny Jonsson

Söt bild! Kram Fanny

2010-03-25 @ 17:38:47
URL: http://www.jonsson.devote.se

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0