Trevlig överraskning!

Hejsan!

I dag var det första dagen i skolan efter praktiken och det kändes väl helt okej ;)
Personligen hade jag inte haft något emot att fortsätta jobba ett tag till, men det var ju roligt att få träffa mina tjejer igen såklart! :)
Dock blev det bara datakunskap och sedan var vi fria att gå hem igen! Skönt!
Matkortet hade jag självklart glömt kvar i en annan jacka så jag fick gå hem och hämta det innan jag köpte med mig en sallad hem och tittade på 7th heaven :) Myyys!
Känner mig lite smånere och har något sånär ont i magen, men vad gör man liksom?
Live, Laugh, Love!

När jag kom hem å väntade en mycket trevlig överraskning i posten, eller två egentligen!
Först upptäckte jag att jag hade fått FRIDA som dessutom innehöll ett fint puder som heter "silk skin", det låter väl lovande? ;)
Därefter såg jag ett mystiskt kuvert som visade sig ruva på ett presentkort på en film från någon ny sida; www.headweb.com Är inte det en rolig överraskning att komma hem till? Jag tycker i alla fall det!

Pöss <3
(Nedräkningen har börjat! Bara 18 skoldagar kvar till Egypten!)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0