Underbara sol!

Tjenare!
I går kväll var jag, Flisan och Stina hemma hos Erik och Alex :)
Det var en av våra så kallade "Cactus-nights" och vi var ett härligt gäng som körde singstar (jag vägrade att sjunga!), såg på lejonkungen 3 och bara hade kul helt enkelt! Det var verkligen super att Stina ville hänga på också :)
I morse steg jag (till slut) upp ur sängen och eftersom det var så underbart väder ute (nästan tio plus!) bestämde jag och Stina att åka in till stan och gå och fika någonstans! Vi gick av vid Odenplan och stannade till vid ett 7-eleven och köpte en varsin Coffe-cooler innan vi fortsatte i sann Tony Irving anda (Internt skämt) ända fram till T-centralen där vi strosade runt lite och gick in i en massa mysiga affärer! Inne på Mique (?) hittade vi A.I.K-thé, hångel-thé, kärleks-thé och mycket annat intressant!
Nu sitter jag och tittar på Teen mom och tänkte skriva lite :)
Gudstjänst imorgon?
Kram!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0