Gåva :)

Hellu!
Nästan en helt ledig dag i dag :) Behövde bara gå till skolan och göra en skylt på bilden och form så att jag kunde få mitt MVG :D Än så länge har jag fått reda på att jag kommer att få 2 MVG och 1 VG, sounds like a good start!
Kampen mot min dumma lärare som är otroligt nära att sätta fel betyg på mig för att han av någon anledning har fått för sig att jag inte förtjänar ett MVG i matte för att jag inte har "visat MVG-kunskap" trots att jag har fått det betyget på alla prov vi har haft utan ett nationella fortsätter!
Jag letade lite på Skolverkets hemsida och fick fram en massa information och lagar som styrker mina argument och som bland annat säger att nationella inte får vara avgörande för betygssättning! Sug på den du!
Så nu är jag beredd för att prata igenom det hela ordentligt och förhoppningsvis kunna lösa det här problemet utan att behöva dra in fler parter!
I mellanstadiet fick jag tre felaktiga betyg varav en av lärarna till och med erkände det och efter det lovade jag mig själv att aldrig ta någon skit för något sånt så jag tänker kämpa för kung och fosterland! Haha!

Nu till lite roligare nyheter, jag måste bara ge min bildlärare lite creds för att hon köpte världens godaste muffins med äpple, kanel och typ frön samt en kopp kaffe från Espresso house! Hur gulligt var inte det? Dessutom fick jag en borste från Schwarzkopf för att jag "hade gjort mig förtjänt av den" och var den enda som kom dit, haha.
Jag var tvungen att göra klart en rest och jag vågade inte riskera mitt betyg trots ont i halsen och allmän yrsel, haha! Men det var det lugnt värt :)Tack! ♥

På fredag är jag också ledig och då tänkte jag göra en tripp till Södermalm och hälsa på i Cocos butik :) Ska byta en ring som har krånglat lite och se alla vackra och tuffa smycken live :D Dessutom ska det bli roligt att få träffa Coco herself! Riktigt grym kundservice som verkligen uppskattas! Kul!
Sedan är det tänkt att det ska hållas en klassträff för min gamla klass och det låter som en rolig kvällssysselsättning! Hoppas att jag kan vara hemma från landet för på söndag är det ju även Sveriges nationaldag och Sundbyberg håller alltid en liten, vad ska man kalla det för? Mini-festival? Hm, kanske inte riktigt men det finns lite roliga events och en del artister kommer och uppträder :) Bland annat Alcazar!
Jag ska dit med bästis Stinis! Längtar till El Greco!!!!!!!!! ♥
Pussar!
Det blir inga bilder i dag eftersom jag varken har lust att visa upp mig när jag mår så här eller orkar ta några ;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Det är stl 38 i de rosa/vita ballerina skorna. Mvh/ Hanna

2010-05-31 @ 20:47:56
URL: http://hanies.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0