Hahahaha

Hejsan!
Här sitter jag och fryser på sängen! Det är ju tänkt att jag ska plugga en massa men jag ska "bara" skriva ett litet inlägg först! Det blir absolut inga bilder i dag på grund av ett litet sår/utslag i ansiktet ;) Haha, my mouth is shut!
I dag var det nationella i engelska, läs och hör förståelsen och det gick nog bra vill jag tro!
Skulle egentligen på några ärenden i dag å shoppingens vägnar, men jag var så trött när jag kom hem så jag dunstade på sängen med Breaking Dawn i högsta hugg! Lånade den i går och den är typ lika tjock som alla de tre tidigare böckerna tillsammans! Härligt! Då har jag något att göra de fem timmarna jag kommer att sitta på ett plan på lördag! Kan vara bra för mig att försöka fokusera på något annat då jag är aningen nervig av mig när det kommer till flygresor!
Nu ska jag faktiskt skriva min uppsats! Eller åtminstone börja på den ;)
Puss!♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0