Ilsken som ett bi

Hejsan!
Jag är beyond allt vad ilska heter! Det handlar om en vuxen person som beter sig otroligt omoget och orättvist!
Jag har blivit otroligt orättvist behandlad av denna personen och det är ta mig fan (ursäkta) inte okej! Förhoppningsvis reder det ut sig snart men annars vet jag seriöst inte vad jag ska göra. Sluta behandla mig som ett litet barn och väx upp istället!
Tack och lov att jag har min fina familj och mina underbara vänner som finns där och ställer upp för mig. Ni är allt



I dag kommer Carlie över och det ska bli väldigt roligt :) Jag behöver hjälp också med att stämma om min gitarr som inte uppför sig riktigt som den ska, haha! Sedan får vi väl se vad vi hittar på för något, vi som är experter på att hitta på saker! ;) Skämt åsido ... Haha.
Vad är det mer som står på dagens schema? En lektion kvar och sedan ska jag försöka börja med en uppsats innan min gäst!
Vad ska ni göra idag? Och är ni intresserade av en till frågestund med mig?



Puss♥

Och btw, INGEN MER MATTE! Wooohooo! :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0