OLW - Tävlingsdags!

Hejsan!
Nu är det tävlingsdags igen! Jag är med i en tävling för OWL där man kan vinna biljetter till filmen Sex and the city 2 + en kartong med OLWs nya ugnsbakade chips! Hur kul?
Jag är ombedd att skriva en liten motivering och det gör jag här nedan:

Veckans höjdpunkt fredagsmys med OLW är
Samla familj, vänner, ja alla du håller kär!
Slå er ned och låt er av de nya chipsen väl smaka
De är lite nyttigare, bättre än en kaka!
Därefter, snör på dig party-outfit och höga klackar
Börja vandra nedför stans alla backar!
Gör ett stopp vid biografen och slå er ner
framför Sex and the Citys andra del!
Hala fram chipsen igen, skratta och gråt en skvätt
på fredagar känns allt så lätt!
Ta dina vänner i hand och håll resten av kvällen i gung,
än är ni och natten fortfarande ung!

Det var mitt bidrag, vad tycker ni? :) ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0