Skansen!

Hejsan!

I dag vaknade jag upp vid halv tio och gick faktiskt upp, men jag kom strax på att det ar något för tidigt för min smak så jag gick och somnade om igen... Hihi (A) Helt plötsligt var klockan halv tolv och då kändes det genast bättre! Haha!
Jag blev otroligt glad och peppad av det vackra vädret och det slutade med att jag och Carlie åkte in till Skansen och tittade på alla djuren, åt glass och var inne på skansenakvariet!
Sjukt roligt och jag höll i en spindel :O Fattar inte hur det gick till, men rätt som det var hade jag en äckel stor hårig "liten" sak krypandes över min arm. Jag med min spindelfobi, haha! Men det var nästan lite mysigt och det var inte förrän vi var ute igen som jag fick en chock och började hoppa omkring och skrika :P
Carlie bara skrattade och jag frågade vem han hade roligt åt; mig eller djuren. Han svarade båda men jag var tydligen snäppet mer underhållande. Hmm... X)
Det var i alla fall en jättemysig dag och alla djuren hade fått en massa gulliga bebisar :) ♥



En jättefin lemur som schtekte i solen ;)



Bilden blev väldigt suddig, men babianernas bebisar är typ de sötaste jag har sett.




Puss ♥

 

 


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0