Tips från Cocoo.se

Hejsan alla sötnosar därute!
Det var en riktig superhelg :) Det blev inte mycket sömn, men sova kan man göra en annan gång!
Det är lite synd att jag inte tog så mycket bilder, men jag känner att den här bloggen kanske inte har att göra med exakt allt som händer i mitt liv och definitivt inte bilder heller. Jag älskar att dela med mig av saker som händer, men ibland vill man bara hålla lite för sig själv ;) Det respekterar ni, eller hur? :)

Men nu till min rubrik, jag blir så himla glad av alla söta smycken som finns på cocoo.se och jag ville bara lyfta fram några i strålkastarljuset så att de som inte brukar besöka hemsidan kan se vad som finns där och förhoppningsvis ta sig en titt själva. Det är väldigt lätt att bara fastna där, men jag ska försöka att bara plocka ut mina fem favoriter!
~ 1. Den här klockan känns väldigt old-fashion och samtidigt otroligt gullig som accesoar till det mesta!
Det här med klockor so halsband har ju fått hänga med sedan förra sommaren och vad jag har förstått så kommer det fortsätta i samma spår även denna sommaren! Härligt! :D
Pris: 345 pix
~ 2. Det här är faktiskt en nyhet från Coco och jag kände bara "wow" när jag såg den! Hur läcker? ♥
195 kr kostar den.
~ 3. Som ni vet ska ju jag till Grekland om typ två veckor och det här armbandet för 245:- får mig att tänka mig dit :) Varma kvällar, sandstränder, folket och de vita husen med blå knutar :)
~ 4. De här örhängena känns väldigt somriga och gulliga :) Jag älskar de här smyckena som föreställer små bakverk och jag tror att de flesta förknippar dem med just Cocoo.se!  195 kr kostar dem!
~ 5. Sist men absolut inte minst vill jag bara visa den här helt fantastiska kreationen! Jag har ju fallit lite för de här ringarna som täcker större delen av fingret (ni har ju sett min nya ring) just för att de lyfter upp en outfit så mycket! Älska älska älska! 295 kr kostar den!
Sådär, det var väl det jag ville visa er! Och jag kan tillägga att det är en extremt positiv överraskning när man får hem en liten gullig ask + en personlig hälsning från Coco när man beställer ett smycket :) Det syns verkligen vilka som brinner för det de arbetar med!
Pussar!♥
Om inte bilderna syns helt på er skärm så finns de i mindre format här nedanför!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0