Busy

Hejsan!
Jag vet att det var ett tag sedan, men jag har haft lite att göra och nu i helgen har jag umgåtts med mina nära och kära så då ville jag inte vara osocial mot dem såklart. Det får ni ha överseende med ;)
I fredags kom Jack (min äldsta bror) och hans flickvän Lindag hit och sov över :) Det var så härligt att få träffas igen, senast var i somras på Dantes dop. Mina syskon är verkligen mitt allt och jag är så grymt glad över att ha dem i mitt liv :) Tack för allt ♥
I lördags var jag med Carlie hela dagen och jag klippte honom och sedan hängde vi bara tills klockan åtta då vi drog in till Café 60, vårt nya territorium, haha, och mötte upp Stina och Micke :) Vi hade en grym kväll tillsammans och kom inte hem förrän runt halv två och då såg sängen väääldigt mysig ut, hehe...
I dag vaknade jag inte förrän 13.30 (?!) så jag är åtminstone ordentligt utvilad och har bara tagit det lugn och tagit hand om mig själv. Har haft väldigt mycket att fundera på och det har uppehållit mig hela dagen... Nåja.
Hoppas att er helg var bra :)
Puss! ♥
~ Hittade en bild från när jag visar upp ett "nytt" plagg :)
~ Jag och Dante på dopet :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0