Edward och Stefan

Gud vad skönt det var att få sova ut i dag! När Flisan skulle gå upp var jag tvungen att släpa mig in till mami och papis rum och lägga mig där istället, och deras säng är ju tusen gånger skönare än min upptäckte jag, haha ;)
Jag drömde riktigt härligt, första gången om att jag var tillsammans med Edward från Twilight och det var ju inte helt fel förstås... Sedan ringde klockan, men jag ställde om den och försökte allt vad jag kunde att komma tillbaka till drömmen igen och jag lyckades nästan. Drömde om Stefan från Vampire Diaries istället, haha.
Vad är den bästa drömmen ni har haft?
Nu ska jag snart börja fixa mig inför utvecklingssamtalet :)
Puss! ♥
~ Japp, såhär bra var min dröm!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0