Jeansleggings

Hej bloggen!
Jag höll mig till mitt löfte och köpte bara ett par jeansleggings. De var skitsnygga och satt så himla bra så jag var ju bara tvungen ;) Sedan såg jag en jättefin vinterjacka inne på H&M också och blev väldigt förvånad. Jag brukar nämligen ha väldigt svårt för att hitta en vinterjacka som jag verkligen trivs med. Det och jeans.
~ Love it! Vad tycks? Jag gillar nötningarna eftersom de är lite udda :)


~ Linnet är Felicias och bustiern kommer från H&M :)



~ Och här är jackan! Jag vet inte varför jag blundar på bilden, men det råkade bli så ;)
Tack världens bästa mamma o pappa som betalar för den :) ♥


Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0