Sagan om ringen och konstiga drömmar

Hej hej hej!
Gårdagen var riktigt rolig! Jag hade glömt hur mycket jag gillade sagan om ringen förut och det var galet kul att det var extended versions ... Vilket betyder att varje film var ungefär 4 timmar! Vi orkade bara se sagan om ringen och sagan om de två tornen, hehe... Eller, alla och alla. Somliga somnade ju redan under första filmen och gjorde roliga rörelser och snarkade, vilket fick igång oss andra som var övertrötta. Clara sparkade mig på foten i sömnen och snodde Hannes plats i sömnen, haha.
Och vad gjorde jag själv då när vi hade somnat? Jo, på morgonen får jag höra av Micke att han hade vaknat mitt i natten av att någon tryckte hans hand och då var det tydligen jag som höll i honom?! Haha, wtf? Ja, så kan det gå ;)
På bowlingen hade vi några som var riktigt grymma och några som var ... ja, lite sämre ;) Jag kom tvåa i min grupp och bröt några naglar på kuppen, men det var det värt! Och i morse satt vi och sjöng och spelade musik, kan man ha det bättre? :) Tack för en toppenkväll! ♥
~ Haha, Hannes hittade ett jättefint förkläde som tyvärr inte syns på bilden
~ Övertaggade?
~ Yeah!
~ Micke knows how to deliver ;)
Puss♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0