Sales City

Hejsan!
Jag vet inte hur det är för er, men jag tycker att det kan vara skönt att sitta hemma och nätshoppa lite :) Nu har jag hittat en jättebra hemsida som jag tänkte tipsa er om! Ni klickar er in på www.Salescity.nu och sedan är det bara att gå lös på alla härliga butiker :) Bra va?
Några av märkena som finns är; Acne, Bubbleroom, Nelly, Vero Moda och of course: Top Shop! Superbra tycker jag med alla bra märken på ett ställe :)
Peace and love, Nicole ♥
Den här urgulliga bustiern kommer från Top Shop och är nedsatt till endast 99:- nu! Jag vill ha :D ♥
~ Sockersöt klänning från Bubbleroom :) Endast 149 pix!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0