Spricka i revbenen...

Hejsan!
Jag har haft så mycket att göra med vår modevisning i Älvsjö att jag inte har hunnit med att blogga... sorry.
Grymt roligt har jag i alla fall och har kommit på att detta verkligen är vad jag vill jobba med! Att styla både hår och make up inför modevisningar eller filmer! Så sjukt roligt :D
En sak som är mindre roligt är att jag typ har fått en spricka i ett av mina revben för att jag har hostat så mycket och länge... Ajaj! Det gör ont så fort jag hostar eller andas för djupt. Ringde till sjukvårdsupplysningen igår, men de sa bara att man inte kan göra något åt det. Det får läka av sig själv, 1 - 2 månader tar det! Kul!
I morgon eller på söndag kommer alla bilder från mässan i alla fall plus den grymmaste biten av modevisningen på film :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0