Stolt

Hej bloggen!
Jag känner mig faktiskt väldigt mycket bättre i dag även om det kanske låter som att jag har en kråka i halsen när jag hostar ibland... haha. Det blir förmodligen vare sig cactus eller sångcoaching i dag, men jag har inte bestämt mig riktigt än! I morgon börjar i alla fall allvaret för mig, då ska jag upp och jobba hos Dori och Lina! Ska bli jätteroligt, verkligen :D Trivs så himla bra hos dem och känner mig verkligen som "en i gänget" :) Jag vet inte varför men jag har liksom alltid kommit jättebra överens med folk som är äldre än mig. Tror att det kan ha att göra med att jag är rätt så mogen (även om jag har mina störda flum-stunder när folk undrar vad jag går på, haha).

Men anledningen till min rubrik var att det bara slog mig hur stolt jag är över mig själv. Alltså, jag har alltid vågat vara den jag är och vågat gå igenom lite extrema stilar... Nu har jag äntligen hittat mig själv och en betydligt mindre extrem stil, haha. När jag ser mig själv i spegeln nu så ser jag en snygg tjej som strålar av självförtroende och det är verkligen något som jag önskar alla. Man ska tycka att man är snygg, man ska trivas med sig själv! Glöm inte bort att visa uppskattning för era vänner och familj då och då, för det kanske är en skitdag för dem när ni plötsligt påpekar hur fina de är i håret eller hur bra den där toppen passar dem. Glöm inte varandra :) ♥
Jag är så sjukt stolt över min familj och mina vänner, jag älskar er mest :)
Och ni läsare är helt fantastiska också :) ♥
Pussar!
~ Jag i Egypten :) (Det finns inte en chans att ni får se en bild på hur jag ser ut just nu, haha ;))
Snygg? Absolut, men till och med den snyggaste ser gräslig ut när man är sjuk ;)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0