Take me back to ...

... Egypten!
Jag saknar Egypten så himla mycket! Alla varma kvällar när man skulle ha kunnat strosa runt i bikini utan att frysa och det härliga sällskapet! Alla människor var så varma och härliga (jo, det fanns ju rätt mycket galningar också, men jag tänkte mer på hotellet ;) ) . Happy times. Jag kommer i håg att jag ville flytta dit när jag kom hem till kalla Sverige, haha.
~ Röd som en kräfta blev man ju såklart också med mina ljusa pigment, men jag minns den snygga brännan som kom efter ;)
~ Kamelen "Lulu", vilka minnen! Kamelföraren ville gifta sig med mig så han kanske bara sitter där och väntar på att jag ska komma tillbaka, haha.
~ Sedan hade vi ju Cypern också! Mitt första resemål och så himla fint!
Shit, här var man ju blond också...
~ Flisan och kusinerna som också var där :)
~ Jag och världens finaste Stina i Grekland! Lätt bästa resan hittills! ♥
~ Utomhusbion i Kamari :) Jäklar vad långt hår jag hade!
~ Haha, Santorini Donkey!
~ Den helt otroliga utsikten i ... kan det ha varit Oia?
Take me back!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0