Don't let me go

Hejsan!
Hur pigga är ni? Jag är lite smått halvdöd eftersom det blev lite för lite sömn i natt... haha. Men jag var nog en av dem som fick mest sömn i alla fall. Vi hade i alla fall skitkul!
Vi lekte en massa, vilket är ett utmärkt sätt att hålla sig vaken på! Lekarna var sardinen och maffia.
Alltså sprang vi runt i kyrkan och skrämde varandra, haha. Jag hade i alla fall jätteroligt och runt småtimmarna fick vi för oss att vi skulle ha massagetåg, vilket var väldigt mysigt :)
Det blev inga bilder tyvärr, kameran var hemma och jag hade inte en tanke på min mobil...
Jaja, förutom det såg vi på The Phantom of the Opera och sedan gick jag och Clara runt och sjöng på alla låtarna resten av kvällen och även när vi sprang runt och lekte, haha.
Jag måste bara lägga in en video på The Frays låt "Never say Never" eftersom jag har haft den på huvudet sedan någon spelade den i morse. SÅ himla fin och jag hittade en video med en otroligt duktig tjej som har tagit sig an låten. Passar utmärkt så här en söndags förmiddag när man ska plugga lite :)
Puss! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0