Dränkt kattunge

Hejsan!
Ja, det är ju inte lika hemskt som rubriken låter, men det är nämligen hur jag måste ha sett ut på väg
hem från skolan i dag, haha. Men jag var åtminstone världens snyggaste kattunge, så det så! ;)
Ja, ni vet ju att jag har färgat håret i dag och det blir sjukt snyggt!
Inte chokladbrunt som jag hade tänkt från början, men istället en 6,35:a, alltså magohny och guld.
Färgen lev rätt så mörk, vilket jag hade hoppats på och det är rätt mycket röda pigment i, vilket jag gillar starkt!
Så himla nöjd, vad tycker ni? :D
~ Så här såg jag ut innan ...




~ ... Och så här snyggt blev det! :D



~ Lägger in lite fler bilder eftersom färgen ser ljusare ut i vårt starka ljus i salongen






Snyggt va? :D

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0