Galakväll

Hejhejhej!
Haha, nej jag har inte damp, bara lite kanske.
I går var det ungdomsgrupp igen och det var riktigt nice! Stannade kvar så länge att man nästan missade
Grey's Anathomy. Shame on me ...
Nåja, nu är det så att jag har fått en fribiljett till Världens barn Galan i morgon som direktsänds från
TV-huset här i Stockholm :D Hur roligt är inte det?
Jag ska åka dit med min ungdomsgrupp så Stina kommer hit lite före så ska vi styla oss tillsammans ;)
Detta ser jag verkligen fram emot! Det kommer att bli en grym helg!!! :D
På lördag ska jag ha 2 timmars sångcoaching och efter det ska jag hjälpa till att samla in pengar till Världens barn ett tag också. Sedan måste jag nog plugga lite också... Haha.
Ny nageldesign ska det faktiskt också bli!
Nu måste jag till jobbet, men jag ska försöka hinna lägga upp en liten teaser på vad jag har beställt från H&M :)
En heeeeel del!
Puuuusss!!! ♥
~
~ Slänger in två bilder från dopet eftersom mobilen fuckade upp sig ... :)

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0