I gotta feelin'

Hej hej!
I går var det jobbdag och det var väldigt roligt, trots att vi hade lite av en städdag. Haha.
Ni som har varit med här ett tag har nog förstått ungefär hur mycket jag tycker om att städa ;)
Men faktum är att jag uppskattar att städa (någon gång ibland) om det inte är mitt eget rum.
Fint blev det i alla fall och jag fick en efileringssax av Dori :O Hur grymt är inte det?
Jag är superglad och ser verkligen fram emot att få börja använda den snart!
Sedan har de fått in en ny hårfön också så jag fick den som ersattes! Också helt grym och typ ny :D
En sak till fick jag och det var ett mätglas och en appliceringsflaska :)
Hur roligt?! Tack tack tack!
~ Tja, min sax är ju liiiite större, men denna var ju otroligt gullig så jag kunde bara inte låta bli ;)
Vore fint att ha som smycke?

I kväll är det Världens barn gala :D Tror inte att jag hinner blogga så mycket innan jag åker in, men efteråt
ska jag försöka sno åt mig datorn och göra det, hihi ;)
Jag har några olika outfits som jag funderar lite på, men det lutar lite mer åt ett håll. Jag tänker inte avslöja något nu, så ni får kolla in här under dagen så kanske den kommer upp!
En sak är i alla fall säker; klackarna ska på! Mina nya skor är mina små älsklingar, haha.
Kändisar som kommer att vara där är bland annat; EMD, Eric Saade, Orup, Lazee och J-son, Marlena Ernman och Jill Johnsson. Känns roligt :) Ett foto med EMD vore ju inte helt fel, haha.
Så taggad!
Puss!!! ♥

Kommentarer

Vad har du på hjärtat:

Vad heter du:
Spara dina uppgifter?

Skriv din E-mail här: (publiceras ej)

Vad heter din blogg:

Skriv ditt meddelande till mig här:

Trackback
RSS 2.0